Minggu, 09 April 2017

Cara Mengatasi Oppo Recovery Mode

Cara Mengatasi Oppo Recovery Mode - Bagi orang-orang pengguna yang anda Oppo Joy atau sebagainya yang mempunyai masalah "Sentiasa Pergi Ke Mod Pemulihan Selepas Power Up Smartphone Oppo atau Sistem Update Firmware" Jadi jangan sedih sebelum ini kerana kita mempunyai satu penyelesaian yang mungkin berguna untuk anda semua.


Sebelum anda perlu mengetahui terlebih dahulu sama ada Cara Mengatasi Oppo Recovery Mode telefon pintar adalah di ROOT negeri atau tidak semasa kemas kini firmware pada peranti anda? Jika anda berada dalam keadaan telefon pintar akar semasa proses kemas kini maka itu adalah sebab mengapa muat turun firmware atau pemasangan peranti gagal anda gagal.


Sebelum ini saya akan memberitahu anda apa punca Oppo telefon pintar yang sentiasa masuk ke dalam Mod Cara Mengatasi Oppo Recovery Mode daripada mereka adalah salah anda apabila menukar sistem data dan paling sering berlaku adalah bahawa anda melakukan ROOT pada Oppo telefon pintar dan kemudian anda cuba untuk melakukan Sistem yang Update, dan sistem maklumat yang tidak selesai.


Cara selengkapnya : http://www.flashing-android.com/2017/04/cara-mengatasi-oppo-recovery-mode.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar